#tag - Lubimyczytac.pl

19:45
Zanim pojawi się post z nową "recenzją" (o której ciut więcej w odpowiedziach), mam dla was szybki TAG do którego nominowała mnie Słodka Karolina. Dziękuje bardzo, odpowiadam jak najszybciej i zasiadam do tworzenia kolejnych tekstów. Enjoy! :)

źródło - tumblr
1. Jaka książka została ostatnio oznaczona jako "Przeczytana"?
"Cyrk nocy". Skończyłam dzisiaj w pociągu i teraz pozostaje tylko naskrobać coś na jej temat. Do weekendu powinien się pojawić tekst.

2. Co obecnie czytasz?
Nadal męczę "Czerwone gardło" Nesbø. Trwa to już jakieś dwa tygodnie odkąd ją odłożyłam na półkę i nie mogę wrócić. A zostało mi jakieś 200 stron. Ale wrócę, jestem pewna. Dzisiaj zaczynam "Marsjanina". Jestem mega ciekawa.

3. Co ostatnio oznaczyłaś jako "Chce przeczytać"?
Ostatnie trzy to "Czerwona królowa", "Anatomia kłamstwa", "Parabellum. Prędkość ucieczki".

4. Czy używasz systemu gwiazdek?
Tak. Jednak nie przy książkach, których nie pamiętam. 

5. Czy masz listę życzeń na lubimyczytać.pl?
Nie posiadam. Mam tylko cztery "półki" w swojej internetowej biblioteczce - posiadam, chce przeczytać, przeczytane i teraz czytam. Większej ilości nie potrzebuje, bo znając mnie się pogubię.

6. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Nie robię takiej listy. W większości przypadków wybieram to co jest na promocji (eh, to bogactwo). A ostatnio uczę się kupować książki po supermarketach, więc czaje się na to co w aktualnie znajdę w ofercie.

7. Czy masz jakieś ulubione cytaty na lubimyczytać.pl?
Oczywiście, że tak. A to i tak nie wszystkie jakie lubię. Nie mam siły przeglądać każdej książki i "polabiać" cytaty z niej. Staram sie robić to na bieżąco gdy czytam. Czasem lubię cytaty nie znając nawet książki, bo to one mnie do niej przekonują. Przykładów?

"- Sen jest dobry. - stwierdził. - Ale książki są lepsze." - Starcie królów, George R.R. Martin

"Odległość przynosi inny rodzaj bliskości." - Córki marionetek, Maria Ernestam 

"Dotarło do niej, że miłość to ten moment, kiedy serce nagle zaczyna rwać się na strzępy." - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet, Stieg Larsson

"Pamięć bywa ułomna – myślałem, że cię nie zapamiętam, a nie potrafię zapomnieć." - Pożądanie mieszka w szafie, Piotr Adamczyk

8. Jacy są twoi ulubieni autorzy na lubimyczytać.pl?
Masterton, Nesbo, Larsson, King, Martin, Camus, Galbraith/Rowling, Hitchcook, Marsden, Goethe, Zusak.

9.Czy jesteś w jakieś grupie na lubimyczytać.pl?
Tak. Jest ich tam trochę - blogowe, konkursowe, jakieś gry.  Czasem ginę w ich odmętach po nocach i tak to się kończy.

Skoro mam taką możliwość, taguję innych blogerów. Wybieram z tych, których sama mam w znajomych na lubimyczytac.pl gdyż nie wiem kto jeszcze ma tam konto. A jeśli posiadacie konto i macie ochotę odpowiedzieć na te pytania - zachęcam.

16 komentarzy:

  1. Ciekawy tag i odpowiedzi. Też mam konto na Lubimy Czytać, ale raczej rzadko się tam udzielam.
    Pozdrawiam ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie odpowiem na te same pytania! :D


    1. Jaka książka została ostatnio oznaczona jako "Przeczytana"?
    "Morderstwo w Mezopotamii" Agaty Christie

    2. Co obecnie czytasz?
    "Upalne lato Marinny" - bardzo ciepła opowieść! Mam nadzieję niebawem ją skończyć!

    3. Co ostatnio oznaczyłaś jako "Chce przeczytać"?
    Godzinę temu kliknęłam nową książkę Renaty Czarneckiej "Księżna Mediolanu" :)

    4. Czy używasz systemu gwiazdek?
    Oczywiście - uważam, że to bardzo pomaga!

    5. Czy masz listę życzeń na lubimyczytać.pl?
    Niestety nie.

    6. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
    U mnie książki to najczęściej impuls, zatem nie wiem :)

    7. Czy masz jakieś ulubione cytaty na lubimyczytać.pl?
    Oj tak! Kocham je! <3
    Np. "Archeolog to wymarzony mąż – im kobieta starsza, tym bardziej się nią interesuje" (Agata Christie)

    8. Jacy są twoi ulubieni autorzy na lubimyczytać.pl?
    Jest ich trochę: m.in. Christie, Gutowska-Adamczyk, Łacina, Reichter...

    9.Czy jesteś w jakieś grupie na lubimyczytać.pl?
    Niestety nie... :/

    Dziękuję za pytania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Bardzo fajny wpis, nawet nie wiedziałam, że jest taki tag ;) Także uwielbiam książki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę, że tak szybko napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny tag :) ja jestem na tym portalu i bardzo go lubię :) zaraz Cię znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję "Cyrku nocy"!
    słyszałam na temat tej książki same dobre opinie i chyba się na nią skuszę, zwłaszcza, że na arosie kosztuje obecnie poniżej 7 zł. ;d
    pozdrawiam,
    http://kalorkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag :) "Cyrk nocy" stoi na półce i grzecznie czeka na swoją kolej ;) Jestem bardzo ciekawa tej książki, choć nie powiem, bo wybrałam ją ze względu na okładkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także nie robię listy książek, na której mam napisane jaką pozycję kupię pierwszą. Mam listę „I wish”, gdzie dodaję tytuły jakie chciałabym mieć ;) Książki najczęściej kupuję jak jest dobra okazja (niestety bida mi nie pozwala szaleć :P). Lubię LC, chyba to jest najlepsza wirtualna biblioteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat z Martina....Cóż za prawda, co za konkret! :) Uwielbiam tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag :) Zazdroszczę przeczytania "Czerwonej królowej" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio właśnie staram się robić listę zakupów książkowych i się jej trzymać, gdyż wcześniej zawsze za dużo książek mnie skusiło i teraz mam spory stos z zaległościami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te cytaty :) A sam TAG jest niezmiernie ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś posiadałam konto na lubimyczytac, ale odkąd matura to moje książki jedynie się kurzą... po maturze muszę to zmienić, bo mam trochę do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy tag. Fajne odpowiedzi :) I świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :)
    Ja też ostatnio myślałem by założyć konto na LC :D
    Pozdrawiam :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla Ciebie chwila, zaledwie kilka uderzeń w klawiaturę. Jednak dla mnie, jest to ogromna siła motywująca do działania. Dlatego dziękuje Ci za każde słowo jakie tu zostawiasz. ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.