#top10 - masochistyczne piosenki vol.1

Gdy w okienne szyby dudni deszcz. Gdy w Biedronce zabraknie twoich ulubionych chipsów. Gdy rodzina w Simsach traci najmłodszą pociechę na rzecz Opieki Społecznej. I wtedy, gdy Twój ulubiony serial właśnie zakończył sezon, a na kolejny musisz czekać przynajmniej pół roku. Wtedy, gdy małym palcem u stopy uderzysz się o kant mebla. Ale i wtedy, gdy myślisz o tym jak fajnie byłoby mieć swoje własne love story.
W tych, i wielu innych sytuacjach masz ochotę na coś smutnego, prawda? Wtedy z pomocą przybędę Ci ja. Ja i moja "składanka" najsmutniejszych i najbardziej dołujących piosenek eva. Takich których słucha się głównie w momentach psychicznego masochizmu (czyli chociażby tych wymienionych wyżej).
To dopiero szczyt góry lodowej okraszonej napisem "masochizm". I chyba kolejność utworów jest przypadkowa, no może poza Pink Floyd'em. Polecam zaopatrzyć się w gruby notatnik lub pusty folder na pulpicie ekranu. W końcu, idzie jesień. A to ona jest najbardziej depresyjna i najlepsza do kształtowania własnej, masochistycznej składanki.



1. Pink Floyd - Wish you were here
2. Papa Roach - No matter what
3. Evanescence - My immortal
4. 3 Doors down - Let me go
5. Budka Suflera - Jolka Jolka
6.  HIM - Gone with the sin
7. System of a down - Roulette
8. Metallica - Mamma said
9. Nirvana - Something in the way
10. Guns N' Roses - Don't cry


I mimo tego, że Axl w ostatniej propozycji mówi by nie płakać, robisz to. Winę zapewne zwalasz na nastrojowość, emocjonalność czy przekaz słuchanej muzyki. A może to Twoja buntownicza natura każe Ci nie słuchać jego rad? Ta sama przez którą łamiesz zakazy i dzięki której zawsze chodzisz swoją drogą. Jeśli tak, to wiedz, mój mały buntowniku, że już masz u mnie plusa. Dużego plusa.

1 komentarz:

  1. Pięć piosenek z tej listy należy do mojej ulubionej playlisty, chyba nie jest ze mną aż tak źle, hm?
    Ostatni akapit jest mistrzostwem świata, naprawdę masz talent do ujmowania swoich myśli w słowa. To przepiękny dar. Czekam na następnego posta, ciekawe jaką tematykę wybierzesz tym razem ; )

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to dla Ciebie chwila, zaledwie kilka uderzeń w klawiaturę. Jednak dla mnie, jest to ogromna siła motywująca do działania. Dlatego dziękuje Ci za każde słowo jakie tu zostawiasz. ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.